yeah

vampyrelin is back on track!!!!!


efter en lång bloggplaus (inte så lång för mig eftersom att jag lever i evighet) men för er som lever korta liv, så är jag TBX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! äntligen!!!!!

Iaf såå.. Idag har inte gjort så mkt, bla har jag:


  • Druckit blod från nån random domsjö-tjej.
  • Fiskat.
  • Köpt ett par jeans.
  • Varit med kompisar.
  • Dödat en av dessa eviga vampire-slayers.

Förlåt för att jag varit oaktiv (Jag vänder mig till mina 0 läsare) men nu ska det bli bättring, jag förväntar mig faktiskt att bli berömd bloggerska, faktiskt.

Vi (jag och emma, min vampyrkompis) sitter och väntar på Frida, frida fladdermus, hon kommer snart och vi saknar henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0