Hola Hola!

Kissie har ju en bloggtävling om "Sweden's Next Top blogger, och jag tänkte ställa upp! vad tror ni boyz and girls? Har jag en chans ELLER? Om jag kommer med blir jag glad, för det kommer bli så coolt. Så coolt.

Iaf så tänkte jag köra en Hiss och Diss nu!


  • Internet, asså jag menar, man kan göra aaaalllt här, googla tex, på kanske: Blod, vampyrer, Lejon, senaste trenderna, olika bodylotions, söta små smaskiga djur osv. Verkligen No limits.
  • Nya serien "Spartacus - blood and sand" Jag har sett alla avnsitt och det enda dom gör är kn*lla och slåss, och jag menar, det är ju inte smålt med blod i serien, om jag säger så. Och som vi alla vet är jag ett stort fan av blod, grrr! ;)
  • Dove's hudvårdsprodukter - luktar gott, smakar bra, gör min vampyrhud fin och mjuk. All I need lix.



  • Buffy the vampireslayer - I totally hate that girl.
  • Snöslasket, asså, whhaaaaaaaaat, ge upp lix, jag menar kan det bli summer eller? Alla är så lättklädda och det är så himla easy för mig att bara ta mig en liten mumsbit. Yummi yummi.
  • Cheers - Boooooooring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0