Hejhej alla glada bloodsuckers där ute.

Hur är livet? Jag försökte uppdatera tidigare idag men jag satt vid nån sk*tMacdator så allt bara fuckade.

Iaf sååå, jag tänkte faktiskt skapa en liten tävling myself, "Elins New Best Friend" heter det, och är, ja precis som namnet säger jakten på en bästis.  IRL eller Online, up to you, men jag säger bara i förväg: IRL blir svårt, jag är ute och flyger hela tiden typ, kan bli svårt att få tag på mig, och om du får det såå.. räkna med ett bett eller två, HEHE!

Iaf så, skriv till mig Namn, bloggadress och varför just DU vill vara med och tävla!
Ofc så besöker jag Dig, kollar igenom Dig noga (Blodtyp osv...) och publicerar Dig.

Ex:

Hej vampyrelin, jag heter V-elin och min bloggadress är: Vampyrelin och jag vill vara med och tävla för du är såå cool. Så cool. Jag har en smaskig blodgrupp och skulle äääälska att hänga med dig. Du är bäst, snyggast och vackrast. Jag älskar också Twilight/Edward men jag skulle aldrig ta honom ifrån, när det är vi två (Om det blir, I hope lixom) så kommer du alltid i första hand.

Typ nått sånt, du fattar. Sååååå Boys and girls, kom igen, börja kommentera på tre, ett.....Två.....Treeee!!!

Kommentarer
Postat av: Siwi

hur gammal är du?

2010-03-31 @ 20:20:11
URL: http://siwi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0