Hello

Jag ville bara berätta att ny as-snygga designen är gjord aav...... den här coola tjejen!
Jag hoppas att hon ställer upp i min enbf-tävling, för jag menar att.. Du hade legat bra till ;)

Iaf såå... Vad har jag gjort idag då? Bla har jag tänkt lite på Edward och jag har kommit fram till att jag kanske borde ge upp honom. Jag menar, som att han nånsins ens kommer att upptäcka mig? Det kanske är bäst att gå vidare nu och låta det förgångna vara. Det finns annat här i mitt eviga vampyrliv. Kanske en kille som finns på riktigt och inte bara är en karaktär i en film. (En underbar karaktär, menmen.....) Nu ska jag bara lyssna på Nightwish och gråta. Jag menar, jag är inte ens nå blodtörstig...... :(


Syns sen boyx and girlz.

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: haha okej går in och kollar då xD ;D

2010-04-01 @ 20:12:17
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0