Godermorgon

hej alla. Förlåt fär att jag varit så inaktiv här men det har varit så himla bra väder ute så jag var tvungen att gå i ide. Men nu efter det här härliga vulkanutbrottet kombinerat med diverse moln så är jag back on track! Som sagt innan så kanske den här "bloggtorkan" varit lång för er, men eftersom att jag snart firar min 3310onde födelsedag så har den här tiden inte ens funnits för mig, hehe. Då ska det firas förresten, tjoho!

Iaf såå.. jag var ute och flög lite igårnatt, det var skönt att komma ut lite faktiskt, det blir så instängt i kistan och eftersom jag har lite cellskräck sen forna dagar när jag blev kallad "häxa" (bara för att jag kunde flyga, asså vaa?) såå.. jag har varit instängd lite här och var, om man säger så. Hihi.





Kommentarer
Postat av: simone

Sv: Så varför kallas du vampyr? :)

2010-04-24 @ 11:10:13
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0