UPPDAAATTEEEEE

Yeah, asså det var fan längesen jag uppdaterade, shit, typ.. döh, skitlängesen asså?

Iaf såå... idag har jag bl.a:

  • Druckit lite blod, 2 stay alive you know!!! ;)
  • Sovit i min kista, ofc.
  • Klippt mig, men eftersom att jag är vampyr, så växte det ut igen på ca 2 sek, jag slapp betala iaf.
  • Sett The twilight saga - new moon, UNDERBAR FILM SEXY EDWARD!!!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3
  • mer då? jooo, jag har t.ex. bajsat....

Jo, men nu äre lugge här bara, tänkte typ lägga upp nån lista och en dagens outfit kanske, innan jag flyger ut i natten igen! Spännande att flyga, tycker jag eller vad tkr du????? :)







  • Twilight, ofc.
  • Blod, jättemysigt att dricka lite på morgonen istället för att borsta tänderna.
  • Nya roll-on-foundation, den är faktiskt jättebra. Man får jättefin hy. (Jättevit, grrrrrr!!!!)
  • Tv-serien Vänner, så himla mysiga..
  • Foster.<3

  • Vatten, så sjukt blött och läskigt.. Blod är tjockt och varmt, jag menar, vad väljer man? :S
  • Kors, silver, vitlök, Buffy........... ................ . I HATE BUFFY. >:( (och Blade....grr....)
  • Jacob, från Twilight, blä på han, äckelvarulv. Han förtjänar inte ens att vara i samma värld som Edward.
  • Spetsig tå på skor, usch, mycket finare med rund tå.Eller hur?????
  • Lösnaglar, såå 2007....


Aja, nu ska jag ut och flyga lite i mörkret...
BYYYEEE Ladies & Ladies friends!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0