TJA!

det är lugge här, tare bra lugnt. Jag var ute och flög flera timmar inatt, det var så coolt.

Iaf såå.. Idag har jag:

  • Shoppat lite på internet
  • Druckit lite bloody Mary
  • Bytt glödlampa i badrummet
  • Varit med min vampyrfladdermus Frida


Nu ska jag ducha i blod från oskulder sen ska jag ner till stan och fika. Det kommer bli såå coolt.

Jag har skrivit en dikt om mitt låånga liv:

My life has been long and good
I haven't eaten so much food,
mostly blood
Why? Because I am a vampire.


Sen har jag inte kommit på mer, men jag ska fortsätta på dikten sen när jag fått i mig lite blod.
Kanske ska gå och gnaga på grannen lite. Han smakar gott, nomnom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0